Monday, May 25, 2015

Bazaar di UM

Assalamualaikum kawan-kawan di Lembah Klang,

kakak Yati ada buka booth di UM. 


Booth number: 23
Lokasi: Dewan Perdana Siswa, Universiti Malaya.
Tarikh: 25-27 Mei 2015 (3 hari saja, Isnin hingga Rabu)
Masa: 10 pagi hingga 7 petang.

Jemput la datang....! 

Barang yang ada adalah seperti di bawah...


Instant shawl dewasa, install shawl budak, jubah, blouse dan macam-macam lagi la. Pakaian muslimah la.


Produk kait dari Yati and Stitch pun ada juga... ^_^


Tu dia, barang-barang handmade yati buat pun ada. Tapi masa entri ni ditulis, bantal owl kat atas dah takde dah, dah dibeli orang. Alhamdulillah.. 


Shawl-shawl dijahit oleh kakak saya sendiri.


Jubah-jubah yang selesa dipakai dan mesra wuduk, katanya...


Tengok tu, brooch bunga kat install shawl budak. Ada less harga. Kakak saya turunkan harga untuk bazaar ni.


Cotton batik. Nak rasa camana materialnya, jemput singgah ye. Ini partner kakak saya punya produk. :)


Blouse lengan panjang, with beading..

Booth 23...
Mari lah datang ramai-ramai...
3 hari je ada. Semua vendor bagi harga special untuk bazaar ni.

Mai, mai, mai....!

http://yatiandstitch.blogspot.com/

6 comments:

  1. wow.. bagusnya buka booth.. :)

    ReplyDelete
  2. Hari2 lain berniaga kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakak saya dari rumah je. Jual tudung homemade dengan kawan-kawan.
      Saya pula niaga online. :)

      Delete
  3. Replies
    1. hehe.. lain kali kot yati buka booth lagi di kl, kak Suzie datang ye. :)

      Delete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea