Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum....

Selamat hari raya kepada semua kawan-kawan. Mohon ampun dan maaf atas segala kesalahan Yati. Semoga gembira di hari raya. 


^_^

10 comments:

  1. Salam aidilfitri buat yati n family... Maaf silap salah selama krnal kat blog ni yerrr

    ReplyDelete
  2. Salam aidilfitri buat yati n family... Maaf silap salah selama krnal kat blog ni yerrr

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya yati :) maaf zahir batin. budak-budak la paling seronok beraya kannn...

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya yati..maaf zahir batin ye :)

    ReplyDelete

  5. salam eidulfitri yati sekeluarga.. maaf zahir batin..

    kyong dah lama x melwat ke blog yati..

    ReplyDelete
  6. salaam aidifitri buat yati dan keluarga :-)

    ReplyDelete
  7. Kak Mila,
    Yati pun nak minta maaf juga, selama kita kenal ni. Selamat hari raya, kak. :)

    Marie,
    Selamat hari raya, Marie. :)
    Maaf zahir batin juga.
    Betul, budak² seronok, dapat duit raya. :)

    Kak Nza,
    Selamat hari raya kak Nza. Maaf atas semua kesalahan selama kita kenal ni. :)

    Ayu,
    Selamat hari raya Ayu. Maaf zahir batin juga, Ayu. :)

    Kakyong,
    selamat hari raya, kakyong. Maaf zahir batin. :)
    Tu la kakyong. Rindu kakyong. :)

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya Yati dan keluarga.. ampun maaf dipinta.. :D

    p/s: geram tgk sulaiman pakai songkok! hehehe... cumelll!

    ReplyDelete
  9. Kak Sal,
    Komen kak Sal ni masuk dalam spam folder blog Yati. Sudah mark as not spam. Pelik Yati.
    Salam Aidilfitri buat Kak Sal sekeluarga juga. Maaf zahir batin. :)

    Zila,
    selamat hari raya, Zila. Maaf zahir batin. :)
    Kalau Sulaiman dengor ni, nak tau tak dia akan cakap apa? "Memang lah!" (Budak perasan comel). Hik hik!

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea