Friday, March 02, 2012

Sunset di Teluk Batik

Assalamualaikum...
Hari ni hari Jumaat! ^_^

Bulan Mac ni juga, ada cuti sekolah, seminggu! ^_^

Suka je ya, macam kita pula yang sekolah.

Hari Ahad lepas, kami pi Teluk Batik. Lama juga lah tak pergi sana. Syok juga dapat tengok laut. Meh kita tengok gambor.



Tak mandi pun. Lepak je tengok sunset. Anak-anak main pasir.


 Gambar lebih kurang sama. Tapi tengok kedudukan matahari tu. Yati ambil sepanjang kita orang lepak tu.


Kita baru je nak tulis nama atas pasir, tengok ada orang dah tiru kita pula, dekat pula tu duduk.  Takde la tulis.


Awan tu sentiasa berubah-ubah rupanya. Bestnya dapat tengok sunset.

Esok hari sabtu, Amirul sekolah ganti. Hari Ahad pula, ada sukan sekolah Hafizan. 

Heee.... babai!

11 comments:

  1. Bestkan ...dapat juga tengok hari tu kat teluk kemang PD.

    ReplyDelete
  2. assalam yatie..dulu masa dok selangor..selalu jugak pi teluk batik ni..bawak anak2 mandi laut.
    cantik gambar2 yang yatie ambil kan.

    ReplyDelete
  3. Yati, kdee teringat tempat ni.... dari kecil sehingga remaja kdee dibawa keluarga berkelah di pantai ni jika ada cuti umum. kdee waktu tu tak pandai berenang... tapi berjam-jam dok dlm air... kdee happy Yati dapat rakam gambar2 tu... refresh balik memori kdee.... tq Yati.

    ReplyDelete
  4. memang cantik....!!!
    Akak dah lama tak pergi ke pntai...

    ReplyDelete
  5. cantiknya pemandangan tu..pandai yati snap pic...lama dh xp teluk batik..rumah k.long akak area manjung..dh dkt juga nk ke sana....

    ReplyDelete
  6. Amy,
    cantik kan, gambar sunset. :)

    Miss Mirror,
    pergi lah, boleh release tension, tengok laut. :)

    Totie,
    sama la kita. :)

    Kak Suzie,
    Best kak. Rasa tenang je dok tepi laut ni. :)

    Kak Erna,
    waalaikumsalam kak Erna.
    ye ke kak, jauhnya akak bawa anak-anak mandi laut dulu. :)

    Kak Dee,
    ye ke kak Dee. Sama dengan Yati juga, tak pandai berenang.
    Suka dapat mengembalikan memori manis kak Dee. :)

    Kak Ina Mp,
    pergi lah kak, hujung minggu, piknik dengan anak-anak. :)

    kak Nza,
    dah dekat tu, kak, Manjung dengan Telok Batik. :)

    ReplyDelete
  7. Subhanallah cantiknya. Pantai pun cantik. Amjad pun pergi pantai gak beberapa minggu lepas tp kat selangor mana ada pantai cantik..bolehlah setakat nak main pasir:)

    ReplyDelete
  8. Ayu,
    dulu Yati pernah pergi Morib. Tak tau la sekarang pantai dia macamana. Boleh la tu, kan. Nak bawa anak jalan. :)

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea