Wednesday, February 15, 2012

wordless wednesday - satu sudut di meja kerja


9 comments:

  1. 1ST! Wee huu! Awak nak masak benang yea?

    ReplyDelete
  2. KEMAS + BERSIH...syabas yati..nk buat kerja pn rasa seronok....

    ReplyDelete
  3. cayalah kak, kemas jer...
    kalo ina nyer work station...Pengsan!!! =)

    ReplyDelete
  4. Anie,
    terer, selalu dapat first, kan? :)
    Ha ah, nak goreng benang. Hehhe.. senang letak dalam tray, boleh bawak depan tv, kalau boring jahit kat meja kerja. :)

    Kak Suzie,
    takde apa pun meje kerja saya ni, kak. Barang biasa-biasa je.

    Kak Fidah,
    hehhe... sedap kan. :)

    Kak Su,
    kemas ke meja Yati? Tapi macam sempit sikit, dah kena conquer dek printer.

    Kak Nza,
    hehhe... boleh la kak, tapi nak meja lagi besar la, lapang skit nak menjahit. :)

    Kak Ina MP,
    ha ah, semua tu barang kerja Yati, kak. :)

    Totie,
    takde la semua, ada benang kena cari kat kedai juga. :)

    Ina Cemmomile,
    timasih.. :)
    Hehhe.. kalau buat crafts memang agak semak, sama la macam akak pun.

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea