Wednesday, October 05, 2011

Lagi benda buat saya tersenyum...

Assalamualaikum...

Hafizan dapat no. 2!
Lagi satu...

Cek dari churp churp
Alhamdulillah, syukur. ^_^

23 comments:

  1. tu peperiksaan bila tu? akhir tahun?

    anak2 yus belum periksa pun lagi..tahniah hafizan.

    Tahniah juga untuk ibunya dapat cek nuff lagi....:)

    ReplyDelete
  2. rezeki...tahniah!!!terer bnyk A

    ReplyDelete
  3. wah terer anak akak..byknye A!!

    ReplyDelete
  4. Tahniah utk Hafizan...dan tahniah jugak utk Yati....

    ReplyDelete
  5. Tahniah! Pandai anak Yati cam ibu dia jgk :) Bestnye dpt cek! Boleh shopping2!

    ReplyDelete
  6. Wow. Alhamdulillah. kegembiraan berganda

    ReplyDelete
  7. Tahniah Yati dan Hafizan.... semoga lebih berjaya lagi.....

    ReplyDelete
  8. tahniah hafizan!!!
    tumpang bangga skali! :D

    ReplyDelete
  9. wow.. straight A! tahniah hafizan. yati jugak :)

    ReplyDelete
  10. wah.. tahniah hafizan.. good boy!
    Hafizan masuk sekolah agama ke? bagus...!

    cek nuffnang ke yati? wah.. boleh beli banyak benang tu... ngeeeee

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah syukur pada rezeki allah :-)

    ReplyDelete
  12. pandai Hafizan, semua subjek dpt A...kekalkan prestasi utk exam akhir thn pulak ye... :)

    ReplyDelete
  13. Selam Yaticim,

    Pandainya anak Yati, tahniah! Saya yang baca pun tumpang gembira!

    ReplyDelete
  14. tahniah...setiap ibu pasti hapy....bila dapat anak mcm ni...

    ReplyDelete
  15. tahniah hafizan dan yati... moga ceria2 selalu... :)

    ReplyDelete
  16. Kak Yus,
    ya, periksa akhir tahun.
    Bukan cek nuffnang, first time Yati check out churp churp. :)

    Posh76,
    Alhamdulillah. :)

    Nurul SewLove,
    Hafizan rajin baca buku sikit. Alhamdulillah, berkat dia rajin.

    MP,
    timasih. :)

    Kak Aisyah,
    hehhe.. buat belanja dapur je. Husband Yati takde overtime bulan ni. Alhamdulillah...

    Kak Sam,
    Syukur, Alhamdulillah..

    Kak Erna,
    Alhamdulillah, kak..

    Kak Dee,
    Insya-Allah.. sebagai perangsang pada Hafizan untuk cuba lebih baik lagi.

    Hajar,
    timasih, Hajar.. :)

    h4ni3,
    Alhamdulillah, Yati pun rasa gumbira tengok anak dapat result baik. :)

    Eis,
    Hafizan yang rajin baca buku. :)

    Zila,
    Hafizan sekolah tadika PASTI, macam anak Zila juga, kan.
    Bukan nuffnang, tapi churp-churp. Baru first time cash-out. :D

    Kak Sal,
    Alhamdulillah.. syukur..

    Ziraziz,
    Insya-Allah, boleh cuba lebih baik lagi untuk periksa akan datang.

    Ayza,
    Thanks, Ayza. Alhamdullah...

    Run Away,
    Ya, gembira sekali. :)

    Kak Nisa,
    Thanks, kak.. ^_^

    ReplyDelete
  17. hari yg mengembirakan serta menceriakan.....

    wah dh dpt cek ye yati....Tahniah utk Hafizan n mamanya juga...

    ReplyDelete
  18. bagus nya reult hafizan.. semua A.. tahniah..

    akhirnya dpt juga habuan dr Nuffnang.. rezeki Yati

    ReplyDelete
  19. Kak Nza,
    Alhamdulillah, kak. Terima kasih. :)

    Kakyong,
    Alhamdulillah, berkat dia rajin baca buku.
    Dari churp-churp tu, kakyong. First time cash out. Syukur.

    ReplyDelete
  20. Waa..
    Jelesnye tengok dapat cek :(

    Hehe utk adik Hafizan, tahniah!!!:)
    Sejuk perut saya..eh perut akk hehe..
    Well done..moge berjaya lagi di lain hari..:)

    ReplyDelete
  21. Walnut Shoppe,
    jangan la jeles. Kak Yati pun setahun sekali je merasa cek ni. Orang lain tu lagi terer. Syukur.
    Timasih ya. Insya-Allah, mudah-mudahan Hafizan dapat cuba lebih baik lagi next time. :)

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea