Tuesday, August 30, 2011

Selamat Hari Raya! ^_^

Hari ni hari raya!! Yay!! 

Meh tengok gambar malam semalam. Lepas dengar je pengumuman hari raya kat tv, semua orang pakat dok main mercun dan lepak kat luar rumah.

Amirul  
Sulaiman main bunga api
Budak-budak ni bila main ipad aunty, mama pun tak pandang dah
Yati tinggalkan dengan video bunga api ala klcc (mini , kecik sikit) yang abang ipar mesti bawak balik every year. 3 saat je video ni. Bunga apinya panjang lagi. Yati tak reti amik video. Baru first time. Hehhe..

video

Semoga  anda semua bergembira di hari raya. ^_^

8 comments:

  1. Kak Suzie,
    selamat hari raya. Maaf zahir batin. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Yati...

    semoga ceria bersama keluarga.

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zahir dan batin.... si hazwan tu je tak dapat nak main bunga api ke mercun ke... abah dia memang malas nak beli hehe

    ReplyDelete
  4. Syoknyer main bunga api, meriah gitu..

    berani sulaiman main bga api, Danies penakut, tgk dr jauh je abg & kakaknyer main..huhu

    ReplyDelete
  5. teringat zmn kck2 dulu..dpt main bunga api...

    ReplyDelete
  6. Mamawana,
    Selamat hari raya! :)

    Dr. Ben,
    Happy eid mubarak to you too!

    Encik Zino,
    Selamat hari raya, maap zahir batin. :)
    Hehhe.. cian dia, tak dapat main ye.

    Hajar,
    Ha ah, mak budak pun join sekali main bunga api.
    Sulaiman pun takut juga dulu. Cuma baru tahun ni je, ntah mana datang berani dia tu.

    Ziraziz,
    Skrang pun boleh main juga, cikgu. :)

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea