Friday, February 11, 2011

Cenderahati dari kawan baru

Alhamdulillah syukur nikmat
Kepada Tuhan yang memberi rahmat...

Dua tiga hari lepas, Yati terima hadiah saguhati tanda persahabatan dari kawan baru, Eranee.

Comel tak?


Cawan cute


Susah-susah je Era ni. Terima kasih banyak-banyak. Yati suka. ^_^

Adakah ini permulaan kepada koleksi terkini? Hehhe... tak boleh la, barang kaca ni, tak boleh pakai, kena simpan dalam almari di rak yang paling tinggi.

Kadang-kadang tu, rasa teringin juga. Lagi-lagi bila singgah blog Kak Shima. Tengok cantik belaka collection kak Shima. 

Sampai bila la kami kena pakai melamine dan plastik ni. Tapi tak boleh la buat masa sekarang. Tunggu Sulaiman besor sikit. Dia ok, tapi ada hari bila angin puting beliung datang, cawan atau apa benda di tangan, dia baling. Oh tidak.....

Ok, selamat berhujung minggu ya semua. Esok hari Sabtu. Yihaa...!

14 comments:

  1. cantiknya mug itu. sesuailah utk kegunaan kak yati meng-cross stitch malam2 sambil minum kopi.
    boleh je bg anak2 pakai kaca kak, tp kelakar bila mata kita jadi besar je nanti mengawasi diorg masa makan hihi.

    ReplyDelete
  2. comelnye laa cawan tu!!!

    nak pakai pun sayang la...

    ReplyDelete
  3. tu ler kan..kat umah fida pun anak2 sedara kena bagik pastik or melamin hehehe.... yeay esok sabtu!

    ReplyDelete
  4. bestnye dpt cawan cute... simpan dulu ni Yati..esok2 bleh la tambah koleksi.. hehe..
    selamat berhujung minggu dengan keluarga.. :D

    ReplyDelete
  5. assalam yatie..tak boleh nak kata sulaiman yang kecik tu..akak anak2 dah beso pun..pecah jugak..

    ReplyDelete
  6. mmg comel gelas mini tue..syabas kak...

    ReplyDelete
  7. as salam yaty,

    cantik cawan tu..

    TQ FLW kak ati ye..FLW U back ..^___^



    Jom baca: Khas Untuk Semua KAUM WANITA.. mesti baca!!

    ReplyDelete
  8. CANTIK!!!!!skrg ni pn akak dh mula taksub dgn koleksi vantage....

    ReplyDelete
  9. Cantik....
    skrg nie pn akak mula taksub dgn koleksi vantage...

    ReplyDelete
  10. wah dapat hadiah la...tahniah...

    ReplyDelete
  11. Eis,
    hehhe.. idea yang bagus.
    Oh no no... tak leh pakai barang kaca, bahaya.

    Anis,
    ha ah. Kang pakai ada je orang kat rumah ni dengki nak cawan serupa juga.

    Rafidah,
    Nak buat camne, rumah ada budak-budak kan. :)

    Zila,
    ha ah, tunggu anak dah besor, boleh tambah koleksi. :)

    kak Erna,
    waalaikumsalam kak.
    ha? Ye ke? Camne tu? Mesti kes tergelincir masa cuci pinggan ni.

    Ayu,
    ye, suka, suka! :D

    Sahromnasrudin,
    Timasih. Pemberian dari orang juga.

    Kak Ati,
    waalaikumsalam kak.
    Timasih follow saya. :D

    Kak Nza,
    Vantage memang lawa, kak. Harganya pun lawa, kak! :)

    Sham,
    Timasih. Orang memberi, kita merasa. :)

    ReplyDelete
  12. comel cawan tu yatie...

    kakyong pun tak berani pakai kaca.. budak2 ni tau2 jer la...

    ReplyDelete
  13. Kakyong,
    tu la dia, comel kan.
    Ye la kakyong, kena tunggu deme besor sikit la gamaknya baru kita leh pakai. :)

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea