Friday, October 08, 2010

Jawapan dari Pengarah Hospital Manjung


Untuk baca, boleh klik keratan Utusan di atas untuk besorkan imej.

^_^

14 comments:

  1. haha..br tau! dah masuk surat khabar br kelam kabut

    ReplyDelete
  2. salam yatie..ada juga respon pengarah kan..mesti dibaikpulih segera..
    apa tindakan yatie..nak talipun ke ke hospital tu lagi..

    ReplyDelete
  3. Dah.. kalau apa yang dikatakan adalah kebenaran apa lagi yang boleh dicakapkan... Tindakan susulan adalah langkah sewajar..Moga tiada lagi yang teraniaya di masa hadapan... perlu ada muhasabah diri - Setiap orang mmg telah diamanahkan tanggungjawab masing2..

    ReplyDelete
  4. salam kak..so, ape tindakan kak seterusnya???

    ReplyDelete
  5. ada tak call peng 'arah' tu...? tak bagitau apa sebenarnya berlaku...paling koman pun kena minta maaflakan..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, berjawab juga. Tahniah Yati!

    ReplyDelete
  7. gud..mereka akui kelemahan. Hope service provided getting better

    ReplyDelete
  8. Yessszaaa!! ada feedback.bagus2!!harap2 langkah proaktif tu berkekalan laa..jangan sekali org sound,menggelabah sebulan.pestu baloq balik.

    p/s:rasa mcm nk buat komplen pasai airasia ja.tp xpa.sabar dulu.gunung berapi blom nk meletup agi.kih3x.

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah...bagus pengarah hospital tu. kalo jumpa dia, nanti yati kirim salam. puji dia atas tindakan dia ada kesedaran & nak bertanggungjawab.apa lagi yati.inilah masa mendapatkan layanan istimewa. hihihi

    ReplyDelete
  10. MamaYatie,
    :D

    kak Erna,
    Tak pasti lagi la kak.

    SCLover,
    betul, betul, betul...!

    Sahromnasrudin,
    tak pasti lagi la, sahrom.

    abah_izz,
    Tuan pengarah ada minta maaf. Nanti saya cerita ya.

    Ayza,
    :D

    Epit,
    Hope so too..

    Anis,
    Hehhehe...
    Selagi boleh bersabor, sabor la Anis...

    Natasha,
    Ye ke? Yati tak pasti lagi la Tasha...

    ReplyDelete
  11. Wah! Bagus juga tindakan pengarah hospital tu. Tp tulah dah masuk suratkhabar mmg cepatlah kan.

    Akak dah baca semua dari first link yang Yati beri. Memang mereka ni ada yg buat kerja sambil lewa kan...

    Suami pun suruh akak buat aduan pasal kes akak tu. Dah ambil borang aduan tapi mcm tak sampai hati nak serahkan. Kita tgk next meeting mcm mana, kalau sama mmglah...

    ReplyDelete
  12. Kak Yus,
    Agaknya la kot. Kalau setakat hantar surat aduan tapi tak masuk suratkhabor, agaknya dia diam je kot.
    Dia orang main-main, buat orang macam bola. Padahal masa kita sangat berharga, bukan senang nak ke hospital, kena amik cuti lagi.
    Kita buat aduan bukan apa, sebab kita nak dia orang improve service, jadi tak menimpa pada orang lain. Kita deserve dapat service yang baik, sebab kita bayar servis mereka, bukan free je. Tapi kalau kes kak Yus, mungkin boleh tolerate lagi. Yati punya, sampai 2 bulan lebih dipermainkan, tu hantar paper terus.

    ReplyDelete
  13. to yati, 'kita deserve dapat servis yang baik, sebab kita bayar servis mereka, bukan free je'. berapa fee yati bagi masa follow-up??, ada sampai 100 sekali datang??, kalau stakat 5 ringgit please revise your deservation!!!

    ReplyDelete
  14. Encik Robocop,
    bukan soal duit, 100 ke, 5 ringgit ke, atau sebagainya. Mungkin Encik Robocop tak baca cerita sepenuhnya, tentang situasi saya.
    Takpe la. Kes ini dah selesai. Saya tidak mahu ulas tentang perkara ni lagi. Terima kasih atas komen anda.

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea