Saturday, July 03, 2010

Felt Keychain - Bus and Cake

Permintaan dari Amirul. Dia dah lama mintak. Tapi baru sekarang dapat buat.

Ada rupa bas tak?

Lagi...

Ini cake kecik.

Kena adjust rutin harian. Amirul dah sekolah baru, SK Taman Teknologi. Sekolah lama Amirul, SK Seri Iskandar. Cantik sekolah baru Amirul. Amirul sekarang dah sekolah pagi. Sebelum ni sekolah petang. On first day tu, patutnya balik pukul 1. Tapi sebab belum dapat jadual waktu agaknya, pukul 12 dah ada depan pagar rumah. Dia jalan kaki katanya. Lama sangat tunggu bapaknya datang amik. Cian dia. Boleh jalan kaki je ke sekolah, tapi peluh la ketiak. Lagi pun dia kecik gi. Kalau dah besor sikit, boleh naik basikal. 

Ari ni hari Sabtu, nak jalan ke mana kome?

4 comments:

  1. Yati..ari ni..memang cuti..sabtu..tapi akak takde program..selain dari masak2 kat rumah..memenuhi permintaan anak2..

    ReplyDelete
  2. yati..mana pulak peginya komen akak tadi ye..
    hari abtu ni..akak tak kemana..jom masak2 je..ikut permintaan anak2..

    ReplyDelete
  3. hari ni akak bawak sikecik berubat cara kampung laks, just berikhtiar, semuanya kuasa tuhan

    ReplyDelete
  4. Kak Erna,
    komen kat blog Yati ni, kena approved dulu, baru display. Tu agaknya kenapa kak Erna tak nampak komen yang pertama tu. :)
    Yati malas nak masak la kak. Sebab hari-hari masak. Huhuhu...

    Kak Su,
    ye ke kak? Harap adik dapat sembuh sepenuhnya. Yati doakan yang terbaik untuk adik dan kak Su.

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea