Sunday, July 04, 2010

Award dan Tag dari Ateh Qshe


Terima award dan tag dari Ateh Qshe.
Kena jawap soalan sekali.

1. Apa nama blog anda & knp letak name tue??
Nama blog saya ialah Yati's Blog. Saya namakan blog ini Yati's Blog kerana ini adalah blog Yati.

2. Apa nama url blog anda & dari mn datangnya nama tuh?
Url blog saya ialah http://homemakers-puteri.blogspot.com/  Nama ni dipilih kerana saya seorang surirumah yang bernama Puteri.

3. Apa method dalam penulisan anda..?
Diari saya sebagai seorang surirumah, berkisar tentang anak-anak, bisnes cross stitch saya yang diusahakan dari rumah, dan lain-lain cerita menarik bagi saya.

4. Penah terasa nk hapuskan blog? Berikan sebab munasabah?
Pernah. Sebab dah lama sangat tak update dulu. Dulu-dulu la. Sebelum wujudnya kedai online saya, Yati & Stitch.

5. Pernah ahli keluarga baca blog anda?
Ada, suami saya, dan bapak saya. Hello Papa! :)

6. Apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk, sedangkan anda merasakan ianya cantik?
Semua orang ada pendapat masing-masing. Saya terima kritikan untuk perbaiki mana yang patut.

7. Bile blog anda diberanakkan?
Blog saya diwujudkan pada Februari 2007. Dah lama, kan? Tapi jumlah post cuma ada 187 sahaja. Sebab saya delete post lama dulu-dulu dan pernah tak update blog lama sangat.

8. Siapa orang yang mula-mula tahu mengenai bl0g anda~?
Kawan-kawan baru yang kenal online.

9. 5-10 org utk tag..
Sape nak buat, sila amik ye. Nanti tulis nama, busy pulak, tak sempat nak siap. Sila, sila amik, jangan malu-malu.

4 comments:

  1. fuh!!!!byk gak tag kak nza trtunggak...masih xde mood nk jwb tu.....

    ReplyDelete
  2. Kak nza,
    jawap kak nza, jawap. Tapi bior lambat asal selamat. (ntah hape-hape je Yati cakap ni... :) )

    ReplyDelete
  3. Salam kak...
    Idah nak..nak..amik ye..lama sudah tak buat tag2 ni..

    ReplyDelete
  4. Idah,
    sila, sila.. Jangan malu-malu. :)

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea