Thursday, June 03, 2010

Progress Photo Stitch


Progress terkini cross stitch foto Encik Nizam. Gambar kecik adalah gambar original.

Stitch-a-photo

17 comments:

  1. Kak Anim,
    timasih. Belum siap gi tu. Sikit lagi. :)

    ReplyDelete
  2. fuyooooo...mmg real la yati....

    ReplyDelete
  3. Yati, wah terkedu tengok ketekunan hasil kerja Yati..... Tahniah Yati!

    ReplyDelete
  4. uihh sexy nyer wife en nizam tuh yer kekeke

    ReplyDelete
  5. wow, tak lama lagi siap la tu...cantikkk sekali

    ReplyDelete
  6. huishh dasyat la kagum gila tengok orang jahit CS nih .. tabah sabar tekun sungguh ...

    tahniah Yati


    :-)

    ReplyDelete
  7. chaiyok, chaiyok yati! :P

    berpinau bijik mata tengok benang2 tu semua, hihihi :P tp hasil memang tak mengecewakan!

    ReplyDelete
  8. Nampak real sangat... Yati, teruskan usaha Yati. Akak mmg terlalu kagum dengan kebolehan dan ketekunan Yati ni.

    ReplyDelete
  9. Macam besar je cs ni... bape saiznya ekk?? Dah nak siap dah... U go girl!!! ^^

    ReplyDelete
  10. cantik giler !!!
    aida masih berusaha nak abis kan xs anak2...
    hmmm... da dok JB, mood hilang! so, tersangkut projek...

    ReplyDelete
  11. Huhh..berjaya jugak kak yati siapkan yer....

    ReplyDelete
  12. Kak nza,
    real ye? Timasih.
    Tak sia-sia menghadap gambar berjam-jam untuk transfer ke chart. :)

    Kak Dee,
    timasih.
    Tambah semangat Yati nak siapkan. :)

    Kak Sal,
    timacih, timacih. Kembang lubang idung. Hehhe..

    Rimbun,
    Hehhe.. Sesekali nak seksi. Kawin hanya sekali. :)

    Rose,
    timasih.
    First time tinggal komen, kan?
    Thank u jugak, sebab sudi singgah sini. :)

    anique,
    Timasih.
    Kembang bontot. Hik hik...

    Kak Su,
    Itu la dia. Tengah cuba siapkan secepat mungkin. Tapi kederat tu takde, letih jaga anak. Huhu..

    m-i-o,
    Hehhe, thank u, thank u.
    betul tu, warna untuk kulit je dah 3-4 tone benang, hampir sama pulak tu. Kena buka mata besor-besor, i tell u.

    Kak Aida,
    terima kasih, kak.
    Alhamdulillah.

    Kak Nisa,
    agak besor jugak la.
    46 cm X 45 cm.
    Timacih. :)

    Aida,
    Thank u. :)
    hehhe.. takpe, buat slow-slow.

    Yatie,
    belum la Yatie, lagi sikit nak siap. :)

    ReplyDelete
  13. tahniah... besor tu.. dah hampir nak siap...

    ReplyDelete
  14. Kakyong,
    Timasih.
    Ha ah, agak besor jugak.
    Itu la dia, lagi sikit nak siap, tapi tak jugak siap-siap. Hehhe...

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea