Tuesday, May 25, 2010

Extra Big Felt Keychain


Tak pernah buat sebesar ni. Takde la besar sangat. Keychain ring pun guna yang besar. Mrs Pinky Butterfly yang sedap dipicit-picit ni tengah tunggu tuannya datang menjemput. Masa amik gambar baru perasan, macam kosong je wings dia tu. Patut letak sesuatu kat situ. Hmmm...


Mr Blue Dinasour ni pun tengah tunggu tuannya.

Marilah kita bekerja dan berusaha bersungguh-sungguh.
Take care, everyone...!

9 comments:

  1. diba,
    awat pening? :)
    ha ah, agak besar jugak ni, berbanding keychain biasa.

    ReplyDelete
  2. comeynyer dinasour..rasa nak gigit je :D_

    ReplyDelete
  3. cantiknya butterfly tu..(sbb pink) :)

    ReplyDelete
  4. Kak Su,
    thanks. Baru first time Yati cuba buat butterfly. :)

    Lynn,
    tu yg best buat tembam-tembam tu, supaya orang geram. Hehhe...

    Eis,
    Oh, favourite colour pink ye? :)

    Kak nza,
    timasih. :)

    ReplyDelete
  5. yati,
    butterfly itu comel.. brp cm saiz nya tu..

    ReplyDelete
  6. kakyong,
    timasih.
    Saiz 11 cm. :D

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea