Thursday, April 01, 2010

Beatiful Blogger Award (Lagi)

Tiga entry dalam satu hari? Waiya...

Hari tu dah dapat dah award ni dari Kak Shima, tapi hari ni ternampak kat blog My Internal Outlet, beliau juga anugerahkan award ni pada Yati. Timasih, m-i-o.

Kali ni ada Rules pulak. Ok...

1) Thank and link the person that gave you the award
Timacih, m-i-o. Gaya penulisan anda sangat menarik. Tak semua orang ada gift macam tu.

2) Rule No. 2: State 7 things about yourself
  • Yati rasa, Yati kena turunkan berat badan.

  • Cross stitch buat otak saya yang gila ni menjadi lebih waras.

  • Saya suka duduk bawak pokok yang besar.

  • Dulu, saya sangat-sangat gilakan Kurt Cobain. Huh, macam tak percaya. Tapi semua tu dah berlalu.

  • Saya suka baca ramalan fortune dan feng shui cina. Every year saya beli buku ni untuk tahun kuda. Sebab tahun 1978, tahun kuda. Tapi saya baca buku tu bila dah akhir tahun, kan tak leh percaya.

  • Waktu Hafizan masuk hospital dulu, baru saya sedar, bahawa suami dan anak-anak adalah nyawa saya.

  • Saya main Sorority Life kat facebook! Mai la join house saya! Dulu saya ada juga menternak dan memasak, tapi skrang dah tak jenguk langsung, sebab bz. Sorority Life je game simple dan tak guna banyak masa.

3) 15 pemenang bertuah menerima Beautiful Blogger Award...

Jeng, jeng, ha, Yati nampak ramai yang dah terima. Tapi 15 blog di bawah ni adalah antara blog yang Yati rasa patut terima.

1) Yoon and Stitch - Kak Nisa
2) Yuda Stitch- Cross Stitch Malaysia - Balkis
4) JajaKraf.Com - JajaKraf
6) PinkShoeLover - Rafidah Ahmad
8) Eis's Blog - Eis
11) 4fn1mf-family - Kak nza
12) Cemmomile - Ina
13) MySalmi - Kak Sal
14) Catatan Pu3 - Natasha
15) MyHeARTSEWingzone - Ainiayu

Thank u all.

8 comments:

  1. aduss yati....terharu nya suggestion yati ni.....tima kasih sangat2..... sama2 la kita crafter menceriakan diri2 antara satu sama lain kan....:)..thanks dear....

    yang pasti....it feels good if u can make other people happy....and u have made me happy today..luv yaaa

    ReplyDelete
  2. yati, main sorority? hehehe..lynn pun main gak tp taklah hard-core sgt..nnti lynn add yati kay?

    ReplyDelete
  3. Hi Yati,

    Hahaha..x pasal2 plk dpt msk list....cam glamer lak rasanya...hihihi...

    ReplyDelete
  4. yati,
    tq sebab sudi buat tag ini (walaupun dh pernah dapat). hehehe! anyway, sy bagi atas tanda sokongan. sy suka dan salute org yg dapat jadikan hobi sebagai mata pencarian :P

    betul, cross-stitch mmg boleh mewaraskan fikiran. sy gila buat cross-stitch masa muda remaja dulu - sanggup tido pukul 4-5 pagi semata2 nak siapkan. tp, sekarang jgn haraplah - lebih baik tido. hahaha.

    part baca fortune & feng shui tu buat sy gelak besar. sy pun sama! :P

    sy ingat nk start balik hobi cross-stitch sy. tp taktau bila. cuma gigih tengok hasil yati aje, nk buat sendiri malas!

    ReplyDelete
  5. Rafidah,
    sama-sama. Yati lagi la beribu-ribu kali suka bila kawan-kawan suka.

    Lynn,
    Lynn dah add Yati ke? Kalau blum, search email Yati, yati_my@yahoo.com
    Marilah kita meramaikan house kita. Muhahhahaa...

    Eis,
    Sama-sama, Eis. :D

    Ros,
    Sekali-sekala glamer apa salahnya. Hehhe..

    m-i-o,
    Terima kasih, saya hargai sokongan yg diberi. Huhu, ayat skema.
    Oh, kalau minat cross stitch tu masih ada, buat on weekend la. Teringin nak tengok hasil kerja tangan m-i-o.
    Hohoho, memang syok baca fortune dan feng shui ni. Banyak yg betul, kan? Ish, tak leh percaya.
    Sila la start projek cross stitch. Mula-mula nak start memang payah. Start dgn projek kecik dulu. :D

    ReplyDelete
  6. TQSm yati..kak nza mmg dh terima award nie dr bbrapa org n skrg dpt dr yati lak..nnti kak nza jz tmbah nama yati kt sidebar tu...namamu trpahat kt blogku...cewah....

    ReplyDelete
  7. Kak nza,
    Timasih kerana sudi terima award ni. :D

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea