Saturday, February 27, 2010

Spring SAL - 8th Update

Tengok kalendar, laaa... bulan ni mana ada sampai 30. Jadi, esok dah akhir bulan. Alamak, sangat sikit masa untuk menjahit seminggu 2 ni. Jadi, ini la progress Yati setakat ni. Sangat slow kan.


Ni pulak progress Yati untuk projek satu lagi.

Kejor yop, kejor. Nak kena tukar gear ni. Hehhe...

8 comments:

  1. huwaa...tak sabar nk tgk full nyer..sgt menarik..

    ReplyDelete
  2. mmg cepat masa brlalu....hu.hu.hu...

    ReplyDelete
  3. salam yati,
    banyaklah tu dah siap, kshima rasa sikit lagi siaplah tu, yati jahit pun tersusun je..memang kemas...caiyo...yati

    ReplyDelete
  4. Lynn,
    Hehhe... harap dapat jahit lebih sikit minggu ni. Yati pun tak sabar nak tengok siap.

    Kak nza,
    Itu la pasal. Sat je dah bulan Mac.

    Kak Shima,
    timasih kak. Bulih la. Tapi agak slow, YAti rasa.

    ReplyDelete
  5. dh nmpak bumbung n hidung...=) cepat2 kak yati...nnti sempat ina tgk yg dh siap sblm bersalin...=)

    ReplyDelete
  6. Ina,
    akak cuba la ni. Tapi tak tau Ina sempat tengok ke tak. Ina due bila ye?

    ReplyDelete
  7. Byk dah progress yati utk photo stitch tu...dlm sibuk2 yati jaga anak, sempat jugak menjahit ye... masa anak2 akak kecik dulu, akak tak jahit sgt, sbb dorang suka cabut nombor benang... huhu

    ReplyDelete
  8. Kak Nisa,
    Oh, Yati jahit masa anak2 tidor. Sama la anak2 Yati ngan anak2 Kak Nisa masa kecik, dia orang suka usik2 benang dan ramas kain. :D

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea