Monday, November 30, 2009

Terima...


Baru dapat hari Sabtu. Kalendar 2010 yang Yati menang ari tu, contest oleh Kak Emila.
Cantiknya! Thanks ye kak!
Pejam celik, lebih kurang sebulan lagi kita nak masuk tahun 2010 kan. Cepatnya!
Kalau boleh stop masa, seronoknya, nak siapkan banyak benda. Tak terkejar rasanya.

8 comments:

  1. betul tu yati..skrg mmg cpt je masa brlalu..
    Tinggal sbuln lg dh nk sk...hu.

    ReplyDelete
  2. yelah cantek cutenya calender tu...

    yup! betulkan sekejap jer masa berlalu nak masuk thn 2010 lak.. heeeeee..

    ReplyDelete
  3. wah cantiknya kalendar tu....suka sgt lukisan akak emila

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum..

    bertuahnyer ck yati nih.... so bonda mcm mana dah ok ker?

    ReplyDelete
  5. salam yati, cantik dan comel..yer la kan..time flies so fast..kejap sungguh rasa bila anak2 semua dah naik sekolah menengah..masih teringat2 pergi kerja 20 tahun dulu naik bas mini..ehehhehe..melencong plak..

    ReplyDelete
  6. Ummi-Izah,
    Waalaikumsalam. Mama Yati kadang-kadang ok, kadang-kadang tak larat. Malas makan ubat.

    Kak Su,
    Ha ah, betul tu. Bakat anugerah Tuhan, tak semua orang boleh lukis camtu.

    Pn-iena,
    itu la dia. Time flies so fast.

    Kak nza,
    alamak... itu la pasal. Sebulan tu tak lama, pejam celik pejam celik, dah sebulan. Erk..

    Kak Salmi,
    wah, teringat kenangan silam ye. Rindu plak dengan bas mini yang dah pupus. Hehhe..

    ReplyDelete
  7. bestnyer dpt kalendar...ko mmg bertuah le yati

    ReplyDelete
  8. Kak Nurul,
    tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu. Baru-baru ni je tuah tu muncul kak, sebelum ni hampeh, tak pernah menang apa-apa. :)

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea