Saturday, September 12, 2009

Duit raya...

Duit raya dan kueh semperit diterima dari Nurul dari Hak Cinta Terpelihara.
Terima kasih la orang Ipoh. Silap-silap Yati pi Ipoh kang, claim duit raya betul. Hehhe..

8 comments:

  1. alamak!! nak claim duit betoi?? dah abis dah yati oiii...huhu

    ReplyDelete
  2. cute jer duit raya mr bean... hihhhiii

    ReplyDelete
  3. Nurul, kih kih... dah habis, semperit pun jadi la. :)

    ReplyDelete
  4. wah bestnya dpt biskut semprit free....
    kalo dpt duit tu best gak tu ttp xnk yg mr bean tuh..nnti xlaku lak..he.

    ReplyDelete
  5. cute btoi la duit Mr.Bean tu..kalo dpt duit raya sebanyak tu kan best....fuhhhh

    ReplyDelete
  6. wah...wah...nak juga...nak juga...

    ReplyDelete
  7. Kak nza, itu la dia kak, kalau dapat betul-betul semperit ngan duit raya, best jugak. Hehhe...

    Mamasyaza, dah tua-tua ni, takde can la nak dapat duit raya banyak tu. Huhu...

    Ummi-izah, sila la amik. ^_^

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea