Friday, August 21, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan

Terima kad dari pn-iena, blog Pena Mata Bulat. Terima kasih, pn-iena.

Yati berazam untuk puasa elok-elok tahun ni. Tahun lepas banyak hari tak berpuasa sebab lahirkan Sulaiman bulan puasa. Pada semua pembaca blog Yati ni, juga pada kawan-kawan semua, semoga puasa dan amal kita tahun ni lebih baik lagi serta diterima oleh Allah S.W.T. Tahun depan tak tau sama ada umur kita panjang atau tak untuk jumpa Ramadhan lagi. Dah pasang niat puasa belum? Jangan lupa bangun sahur.

Yati: Semoga susu badan ini tak akan berkurangan untuk Sulaiman sepanjang bulan puasa ni.

10 comments:

  1. slamat brpuasa dari kak nza skluarga..insyallah moga Sulaiman dpt menyusu tnpa mslah nnti...

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa utk yati & family... dah nak setahun ler sulaiman ek... spesis kite ni mmg x penah penuh puasa pun...jgn riso.

    ReplyDelete
  3. selamat bangun sahur n selamat berpuasa

    ReplyDelete
  4. Selamat berpuasa Kak Yati. semoga dipermudahkan. Puasa & menyusukan, BF rules!

    ReplyDelete
  5. pam pagi2 yati lepas sahur...
    masa bulan puasa tahun lepas, supply sy jatuh merudum...sedihhh

    ReplyDelete
  6. Lieyn, Yati tak pernah pam susu badan. Memang Sulaiman 'susu cap gantung' sejak lahir. Hehhe. Yati campur jugak formula sejak seminggu ni. Sian dia.

    ReplyDelete
  7. Mommy Lina, selamat berpuasa juga pada Mommy Lina. :)

    ReplyDelete
  8. Mamasyaza, sama la, selamat berpuasa dan bangun sahur. Baru 2 hari, dah letih la.. Huhu... kalau la ada lebih tenaga sikit.

    ReplyDelete
  9. Nurul, selamat berpuasa juga untuk Nurul dan family. Itu la pasal, cuba berpikiran positif. Kalau riso, susu pun tak kuor. Huhu...

    ReplyDelete
  10. Kak nza, selamat berpuasa untuk akak sekeluarga jugak. Terima kasih, Yati harap-harap macam tu la.

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea