Wednesday, August 26, 2009

Kad lagi...

Kad lagi, kali ni dari Idah. Terima kasih Idah...!

Sehari dua ni, rasa lemah-lemah je. Tak cukup air, huhu...
Terpaksa jugak...
Sulaiman minum susu banyak sangat, walau pun dah bagi dia makan macam-macam, nasi lagi, capati lagi, biskut lagi...
Makan oat lagi, minum air banyak, tapi kurang jugak...
Letih nak melayan lagi.
Jadi, malam selalu tak larat nak online. Tidor.
Selamat...

7 comments:

  1. Ya la Lieyn, demo anak, sabor je la.

    ReplyDelete
  2. Huhu kak nza, Yati tak larat la. :(

    ReplyDelete
  3. x kesah ler janji sulaiman kenyang...ahaks

    ReplyDelete
  4. Ha ah Nurul, itu yang penting. :)

    ReplyDelete
  5. salam ziarah,
    apakhabar?
    ETIKA TELEPON>utk renungan u

    I dapat lawak talipon dalam e-mel. Mungkin ini cara nak kenakan pemanggil yang tidak tahu etika talipon:

    1. Pemanggil: Helo, May I speak to bedah please?
    Jawapan: Maap. Sini bukan balai polis.

    2. Pemanggil: Helo, siapa disana?
    Jawapan: Entah. Saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..

    3. Pemanggil: Helo, boleh saya bercakap dengan bapak awak?
    Jawapan: Nak cakap cakap je ler. Buat ape tanye saya.

    4. Pemanggil: Helo, boleh sambungkan ke nombor 323?
    Jawapan: Maaf cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur, tolak, kali dan bagi.

    5. Pemanggil: Helo, mak ade rumah?
    Jawapan: Mak tak ada rumah. Bapak ada. Pasal rumah ni bapak yang beli.

    7. Pemanggil: Helo, saya bercakap dengan Siti?
    Jawapan: Maap, nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye ... time kacih.

    8. Pemanggil: Helo, tolong panggilkan Samad. Saya nak bercakap dengannye.
    Jawapan: Sila panggil sendiri. Saya sibuk. Maaf.

    9. Pemanggil: Heloooo ...
    Jawapan: Helo. Pusat sakit mental di sini. Anda ingin mendaftar?

    10. Pemanggil: Helo, saya nak tumpang bertanya...
    Jawapan: Maaf. Ini bukan kaunter pertanyaan.

    11. Pemanggil: Helo, betul ke ini nombor 3234412?
    Jawapan: Sila dail sekali lagi. Kalau saya masih menjawab betul le tu.

    12. Pemanggil: Assalammualaikum...
    Jawapan: Waalaikummussalam ...(tupp!..terus letak tepon. Hanya untuk wajib jawab)

    jgn marah k.saja seronok2 nak share dgn u.tq

    ReplyDelete

 

Yati's Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea